Prevence zánětu – co můžete udělat ihned pro to, aby zánět neoslaboval váš organismus

Prevence zánětu – co můžete udělat ihned pro to, aby zánět neoslaboval váš organismus
Rubrika: Zdravý život 11.07.2020
tisk

Pociťujete na sobě negativní dopady přetrvávajícího zánětu, jako jsou např. nespavost, zvýšená chuť k jídlu, rozostřený zrak, bolest hlavy, oteklé klouby apod. nebo prostě chcete nadměrným zánětům předcházet? Právě pro vás jsme připravili níže uvedené tipy.

Tělesná hmotnost

Na jednu stranu, zvýšená chuť k jídlu a ukládání tukové tkáně jsou přirozeným způsobem boje organismu se zánětem, na druhou stranu, obezita hraje klíčovou roli při vzniku zánětlivých onemocnění metabolického systému.

Pokud se „nemůžete dojíst“ a přibíráte na váze, je vhodné se zastavit a navštívit lékaře. Na druhou stranu, změnou životního stylu, tj. správným stravovacím režimem a aktivním životním stylem lze předcházet vzniku zánětlivých onemocnění.

Pitný režim

Zvýšený příjem tekutin pomáhá tělu detoxikovat se a vypořádat se se záněty.

Doléčení zranění

Zánět má v těle důležitou roli, v organismu je přirozenou reakcí na poškození. Pokud svá zranění řádně nedoléčíte, váš organismus bude reagovat zánětem i nadále, což může mít nakonec negativní vliv.

Omezte stres

Dlouhodobý stres, resp. produkce hormonu kortizol, snižuje obranyschopnost organismu a je příčinou vzniku a přetrvávání zánětu.

Doplňujte důležité látky

Stejně jako jsou známy látky podporující vznik zánětu, jsou lidem známé i látky, které pomáhají „špatné“ záněty potlačit, jedná se např. o:

  • zelený čaj,
  • kurkumu
  • chilli papričky
  • zázvor
  • skořici
  • rozmarýn.

K potlačení zánětů přispívají i látky obsažené v doplňcích stravy Detox by ANNA BRANDEJS či Immunity by ANNA BRANDEJS.

Konec článku